FUNCTIE
Als Technico-Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve kant van onze projecten. Deze functie omvat onder het beheer van materiaal, bestellingen en de stock; maar ook de administratieve opvolging van de projecten.
FUNCTIEOMSCHRIJVING
Voornaamste verantwoordelijkheden:
Bestellingen
- Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.
- Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.
- Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Materiaal en stockbeheer
- Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.
- Organisatie van het stockbeheer.
- Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.
- Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Administratieve opvolging van de projecten
- Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinator: Voorbereiding van documenten, rapporten, .. en organiseren van meetings en administratieve follow-up.
- Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..
- Archiveren van de (technische) dossiers.
- Uitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator.
GEZOCHT PROFIEL
- Je bent bij voorkeur tweetalig NL/FR.
- Je hebt goede communicatieskills.
- Je hebt een affiniteit met techniek/technologie en hebt bij voorkeur eerste ervaring in soortgelijke functie.
- Je kan vlot werken met de MS-Office Suite (ervaring met AutoCAD of projectmanagement)
- Je kan prioriteiten stellen en multitasken.
REF.: 2024-008T